Loading...
Fan Factory 2017-10-03T14:09:30+00:00

‘DOING WHAT YOU LIKE IS FREEDOM
LIKING WHAT YOU DO IS HAPPINESS’

Met Fan Factory storten we ons iedere dag vol overgave op het creëren van meer fans van hun werk en merk en hebben we een broedplaats voor tal van Fan-ergizers gecreëerd. Een plek, waar sociale innovatie, positieve energie en individuele en gezamenlijke groei de hoofdrol spelen. Want medewerkers en teams die fan zijn van hun werk en merk zijn productiever, presteren beter, stralen van Fan-ergie en… trekken nieuwe fans aan: hoe meer Fan-ergie, hoe hoger de klanttevredenheid, winstgevendheid en duurzame groei. Het creëren van fans van hun werk en merk is een cadeautje dat we elke dag opnieuw mogen uitpakken. Over Fan-ergie gesproken.
Fan Factory is ook een plek waar we altijd beter willen en alleen genoegen nemen met meetbare resultaten. Een mooi voorbeeld is onze Fan Scan. Een instrument, dat prachtig de kracht en de uitdagingen van een organisatie weergeeft. De Fan Scan is toe te passen in iedere denkbare branche en ieder type organisatie, in Nederland en daarbuiten: we zijn er voor iedereen die er net als wij van overtuigd is, dat de juiste medewerkers het verschil maken.
Onze ambities zijn niet mis: wij willen bijdragen aan een wereld waarin mensen fan zijn van hun werk en van hun organisatie.

Die gelukkig zijn met wat zij doen en zich compleet verbonden voelen met de organisatie. Die vanuit bevlogenheid energie krijgen én geven en zich 100% inzetten voor de beste resultaten. Die met passie en plezier werken, prestaties leveren en hun professie eer aan doen. Om dat te bereiken heb je niet genoeg aan toevalstreffers. Sociale innovatie vereist dat je én je creativiteit de ruimte geeft, maar ook de wetenschap scherp in het oog moet houden. We zijn misschien wel dromers op zijn tijd, maar zeker geen zwevers: voor onze interventies, waarmee we zorgen voor een duurzaam effect op werkgeluk, putten we uit feiten. Zo bewijzen diverse studies dat ‘uitdaging’ een belangrijke bron vormt voor geluk. Mensen bloeien op, als ze een doel nastreven dat weliswaar moeilijk is, maar niet buiten hun bereik ligt. Dat geldt ook voor ons. Onze uitdaging is elke dag weer voor onze klanten door alle lagen van de organisatie heen bloot te leggen wat de behoeftes, de kansen en de mogelijkheden tot groei zijn. En vervolgens concreet en met focus te interveniëren.

Onze toegevoegde waarde…

QB HOSPITALITY & FAN FACTORY GAAN SAMEN VERDER ALS 1

PERSBERICHT:
Na een aantal verkennende gesprekken tussen Dirk Willemsen en Olaf van der Ham van qb hospitality en Erik Bemelmans en Gerard Sterkenburg van Fan Factory, is er besloten om de krachten van beide organisaties te bundelen.
Er heerst een sterk geloof dat wij op het gebied van strategie, structuur, cultuur, mensen, middelen en markten samen meer zijn dan de som der delen.
Beide organisaties opereren sterk vanuit het geloof dat je met je merk en je mensen duurzaam hét verschil kan maken.
qb hospitality begeeft zich ook deels buiten de wereld van eten, drinken en slapen. Fan Factory heeft ook een sterke ambitie om in andere branches te gaan acteren. Bovendien is zij ook voor toeleveranciers van de horeca actief voor hun klanten. Tevens beschikt qb hospitality over ruim 17 jaar ervaring op het gebied van mystery visits op hoog kwalitatief niveau.
Fan Factory heeft met haar 26 jaar ervaring ook een sterke positie in de institutionele markt en retail en beschikt over een sterk fundament van gast/klant- en medewerker onderzoeken, de zogenaamde Fan scans.
Verder hebben beide organisaties in het verleden krachtig geïnnoveerd in digitale oplossingen voor communiceren, leren en ontwikkelen op maat. Juist met deze fusie kunnen wij hierin ook onze krachten verder bundelen. Tenslotte creëren wij onderling met deze samengang meer rendement en duurzame groei. Ook realiseren wij hiermee bij beide organisaties minder kwetsbaarheid bij eventuele calamiteiten.
We moeten kiezen om te worden gekozen. Daarom gaan wij samen door onder de naam Fan Factory. Juist omdat deze naam zo expliciet is en staat waarvoor wij gaan. Ook hebben wij besloten per direct vanuit 1 pand te opereren, het WATpand in Ede waar naast Fan Factory ook Foodstep, PS in foodservice, Food Inspiration, Shoot my Food, SJIFT happens en Foodservice Network zijn gevestigd.

OP ZOEK NAAR CODEKRAKERS

EHERO is een denktank en onderzoeks- en onderwijsinstituut op het gebied van geluk en (bedrijfs)economie, en is onderdeel van de Erasmus Universiteit Rotterdam. De missie van EHERO is om bij te dragen aan een groter geluk voor een groter aantal mensen. Geluk wordt daarbij opgevat als levensvoldoening; de mate waarin iemand tevreden is met zijn of haar leven als geheel, omdat nog meer dan werkgeluk vooral levensvoldoening leidt tot betere prestaties van mensen en organisaties. Zet daarnaast de missie van Fan Factory – meer mensen fan maken van hun werk en merk – en het is niet verwonderlijk dat Fan Factory en EHERO elkaar hebben gevonden in enerzijds het ontwikkelen van kennis en anderzijds het verspreiden van kennis op dit gebied. Om die reden zijn we samen een ‘game changing’ en baanbrekend initiatief gestart waarvoor we op zoek zijn naar codekrakers die dé codes voor hun organisatie willen kraken.  Vier partijen in vier kanalen – (non)foodretail, catering, hotellerie en zorg – die een alliantie met ons willen aangaan voor een periode van drie jaar om meer te weten, te leren en dit fenomeen in hun organisaties te verbeteren in vergelijking met de anderen. Organisaties die enerzijds voldoende omvang hebben in aantal vestigingen en anderzijds de rol van hun sociaal kapitaal – de medewerkers – verankerd hebben in hun strategie als duurzame verschilmaker in het concurrentievoordeel dat zij bieden.

CONTACTGEGEVENS

Let op! ons adres is gewijzigd:

CONTACTFORMULIER