Medewerkerstevredenheidsonderzoek 2017-05-30T15:57:22+00:00

MEDEWERKERSTEVREDENHEIDSONDERZOEK (MTO) | FAN SCAN

Medewerkeronderzoek onder interne fans 

Wil je een medewerkerstevredenheidsonderzoek (MTO) laten uitvoeren?

Goedzo, de eerste stap is gezet én bij ons ben je aan het juiste adres! Echter, een medewerkertevredenheidsonderzoek meet enkel de tevredenheid van medewerkers en gaat niet verder dan een inzicht in de gedachte van medewerkers…

Het medewerkertevredenheidsonderzoek 2.0

Oftewel, de Fan Scan. Met het medewerkerstevredenheidsonderzoek 2.0 (lees: De Fan Scan)  gaan wij opzoek naar de ‘Fan Factor’ en ‘Fan-ergie’ van medewerkers. Dit wil zeggen de mate waarin medewerkers met bevlogenheid en betrokkenheid prestaties leveren. Samen met jou vertalen we de uitkomsten van het medewerkertevredenheidsonderzoek 2.0 (De Fan Scan) naar een concreet ontwikkelplan met aantoonbaar resultaat.

Medewerkerstevredenheidsonderzoek

Wat levert een medewerkerstevredenheidonderzoek 2.0 op?

Hoe pakken we het medewerkerstevredenheidsonderzoek aan?

Een medewerkerstevredenheidonderzoek, de fan scan, wordt aan de hand van onze speciale ‘Bedenken, Bouwen en Borgen’ route in gang gezet, waarbij er handvatten worden gegeven om de verbetergebieden aan te pakken.

Voor wie is de Fan Scan oftewel het medewerkerstevredenheidonderzoek?

De Fan Scan is geschikt voor alle medewerkers (management, leidinggevenden, medewerkers) binnen een organisatie, locatie en/of afdeling.

Welke drijvers binnen het Fan Flywheel worden aangepakt?

Terug naar het overzicht

Meer weten over de Fan Scan en het medewerkerstevredenheidonderzoek?

 Neem dan contact op met onze Fan-ergizer Erik Bemelmans

  06 – 83 22 31 47            erik@fanfactory.nl

óf maak gebruik van onderstaand contactformulier. We helpen je graag verder!

Voornaam

Email

Organisatie

Bericht