Klanttevredenheidsonderzoek 2017-05-30T16:07:56+00:00

KLANTTEVREDENHEIDSONDERZOEK | FAN SCAN

Gasten/klanten/cliënten/patiënten onderzoek onder externe fans 

Welke uitdagingen pakken we aan?

Wil je graag een klanttevredenheidsonderzoek (KTO) laten uitvoeren? Met ons klanttevredenheidsonderzoek; De Fan Scan brengen wij precies in kaart welke aspecten binnen je organisatie de meeste invloed hebben op de beoordeling van je klanten en hoe die in de ogen van de klant scoren. We laten zien waar je goed scoort en welke aspecten je nog beter kunt maken. Als het ontwikkelpotentieel duidelijk is vertalen we het naar een concreet ontwikkelplan met aantoonbaar resultaat. Op deze manier wordt het een stuk gemakkelijker om te veranderen met impact.

Klanttevredenheidsonderzoek

Wat levert het klanttevredenheidonderzoek, de Fan Scan op?

Hoe pakken we het klanttevredenheidsonderzoek aan?

Voor het op poten zetten van het klanttevredenheidsonderzoek, de Fan Scan, hanteren we de route ‘Bedenken, Bouwen en Borgen’. Er zijn twee varianten waarop we het klanttevredenheidonderzoek kunnen verrichten:
1) Een panel van vaste klanten onder jouw doelgroep waardoor er frequent onderzoek gedaan kan worden en ontwikkelingen worden doorgemeten.
2) Een continumeting of een momentopname onder willekeurige klanten binnen jouw doelgroep.

Voor wie is de Fan Scan?

Voor klanten, gasten, cliënten of patiënten binnen jouw organisatie.

Welke drijvers worden aangepakt binnen het Fan Flywheel?

Terug naar het overzicht

Wil je meer weten over het klanttevredenheidonderzoek?

Neem dan contact op met onze Onderzoeker Jolanda van Ommeren

  06- 10 22 37 55            jolanda@fanfactory.nl

óf maak gebruik van onderstaand contactformulier. We helpen je graag verder!

Voornaam

Email

Organisatie

Bericht